Pratobello, amministratori indipendentisti raccolgono firme e presentano mozioni

La Corona de Logu prosegue, attraverso la partecipazione attiva, alla raccolta firme e nella parallela azione consiliare atta a favorire e garantire (anche attraverso mozioni mirate) una puntuale comunicazione e uno spazio di democrazia partecipata per tenere aggiornati tutti i cittadini e le cittadine di Sardegna.

La Corona de Logu sostiene e condivide il valore contingente e futuro di una azione politico-amministrativa come la legge di proposta popolare in oggetto, in quanto ne riconosce un ruolo centrale, oltre che in ambito giuridico e istituzionale, anche in termini culturali e sociali.

I nostri amministratori, da tempo impegnati nella tutela e valorizzazione armonica delle proprie comunità, si sono resi da subito disponibili a supportare legalmente la raccolta e la notifica delle firme, riconoscendo in questa iniziativa una azione di rafforzamento e completamento di una serie di mozioni e interpelli elaborati e discussi in termini di sviluppo locale.

Attualmente la Corona de Logu, come anticipato a Saccargia, sta portando nelle amministrazioni la mozione contro il Tirrhenyan Link con l’obiettivo di fare maggiore chiarezza sulla complessa struttura dell’ennesimo assalto speculativo ai danni della Sardegna.

Poiché riteniamo doverosa la partecipazione del popolo sardo sulla scelta di quale modello energetico si voglia raggiungere, lottiamo affinché modelli esogeni, che mirano a ledere i caratteri millenari del nostro paesaggio, non passino e non ci costringano a subire l’ennesima servitù.

Sa Corona de Logu sighit a sustènnere sa partetzipatzione populare.

S’assòtziu de sos amministradores indipendentistas sighit a s’impinnare in manera ativa in sa regorta de is firmas pro sa Lege Pratobello, unende a custa initziativa s’atzione cunsiliare sua.

Sa punna est de garantire una comunicatzione crara e unu tretu de democratzia partetzipada, interessende is tzitadinas e is tzitadinos de sa Sardigna in unu protzessu detzisionale cumpartzidu.

Sa Corona de Logu reconnoschet s’importu istratègicu de custa proposta de lege populare, cunsiderende•la tzentrale in àmbitu giurìdicu e istitutzionale, ma fintzas de grandu valore culturale e sotziale pro su benidore de s’Ìsula.

Is amministradores nostros, impinnados dae meda in s’amparu e in sa valorizatzione de is comunidades issoro, si nche sunt ofertos in deretura de agiudare in modu legale sa regorta e sa notìfica de is firmas, bidende in custa initziativa un’afortiamentu de is atziones giai printzipiadas pro s’isvilupu locale.

In sa matessi manera, comente annuntziadu in Sacàrgia, sa Corona de Logu est mandende a in antis in is amministratziones locales una motzione contra su progetu de su Tirrenian Link, cun s’obietivu de fàghere prus craresa subra sa chi est cunsiderada dae medas comente un’àteru assàrtiu ispeculativu a dannu de sa Sardigna.

Sende chi creimus chi siat fundamentale sa partetzipatzione de su pòpulu sardu in su sèberu de su modellu energèticu de persighire, lutamus pro chi progetos esternos, chi arriscant de iscalabrare pro semper su paisàgiu millenàriu nostru, non s’impòngiant, custringhende•nos a subire àteras tzerachias.